Nieuwjaarsborrel 2021

18 januari 2021

Wat doe je als je een ‘nieuwjaarsborrel’ wilt houden, om zo elkaar als team en bestuur te ontmoeten, maar het is niet mogelijk door de regels van het RIVM? Dan doe je het online via Zoom.

De ‘borrel’ werd overdag al thuisbezorgd door Marit: een leuk tasje met sapje, versnaperingen en spelletjes. Maar ook met een Bingo-formulier voor ’s avonds.

Vanuit de ‘studio’ bij Marleen thuis verzorgde ze Marleen de avond, waarbij er een bezinningsmoment was en we middels spelletjes terugkeken op de afgelopen tijd. Bij ‘Petje op, petje af’ noemde Marit een leuke ervaring van een bestuurs- of teamlid en noemde daarbij twee namen … van wie was die uitspraak? Petje op – van de ene, of petje af – van de ander. Tegelijkertijd was het opletten geblazen of er woorden uit de bingolijst werden genoemd.

Ook was er een voorstelrondje, waarbij we de filmpjes bekeken van alle deelnemers, die daarvoor van tevoren een filmpje hadden ingesproken en opgestuurd. Zodoende konden we elkaar toch iets beter leren kennen.

Als afsluiting schreef iedereen een woord op, dat hij/zij Present dit jaar toewenste: blije vrijwilligers, bloei, vreugde, gezond, glimlach, liefde, mensen helpen, bijzondere ontmoetingen, verbinding, contact. Mooie woorden – daar gaan we samen voor in 2021.