Prijsuitreiking Lustrumpuzzel

13 maart 2017

Vorig jaar was het vijf jaar geleden dat Present Nunspeet werd opgericht. Ter gelegenheid van dit jubileum werd er een Lustrummagazine uitgegeven. We ontvingen veel positieve reacties op dit jubileumnummer. We hebben daardoor nieuwe aanmeldingen gekregen van vrijwilligers, mensen die zich abonneerden op onze nieuwsbrief en donateurs. In dit magazine stond ook een advertentiepuzzel. Er waren bijna 100 inzendingen van de puzzeloplossing. De uitkomst van de advertentiepuzzel was: ‘Samen Present’. Uit de ontvangen inzendingen werd op 14 februari jl. een prijswinnaar getrokken. De gelukkige winnaar is Jeanet Dorst uit Elspeet. Ze ontving op 9 maart uit handen van de coördinator de prijs: een boekenbon en een boeket. Met deze prijsuitreiking is ons jubileumjaar op een symbolische manier afgesloten.