Projectdag Xperiencegroep

26 februari 2022
Wat een dag en wat een werk.
De laatste tijd zijn er heel veel projecten gedaan. We zijn zo druk dat posten van de projecten er soms doorheen schiet. Maar de dag van gisteren, 23 februari, mag ik jullie niet ontnemen.
Sinds januari zijn er 22 jongeren gestart met het MDT Xperience traject. In totaal 80 uur per deelnemer doen ze vrijwilligerswerk en zijn ze bezig met persoonlijke ontwikkeling. Gisteren was weer een doe dag en om 8.15 uur verzamelde de eerste groepen. In totaal waren er vier achter de voordeur projecten. Van behang afhalen tot tuinklussen en een berg afval wegbrengen, met enthousiasme deden de jongeren mee. Waar de ontmoeting centraal stond, werden er mooie en goede gesprekken gevoerd. Voldaan verzamelde de jongeren om 15 uur op ons kantoor om de avond voor te bereiden. Hollandse avond bij de vluchtelingen. Er zijn heerlijke pannenkoeken gebakken en een mooi feestje gevierd. Moe maar voldaan was de groep om 21.45 uur weer thuis! In samenwerking met Stichting Present Harderwijk en Stichting Present Elburg.
#JongPresent #hoeksteenijsselmuiden