Rabo Club Support

30 september 2019
Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank Noord Veluwe in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen.

‘Met Rabo ClubSupport vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Dat moeten we niet alleen koesteren maar ook steunen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken’, aldus de Rabobank.

Rabobank Noord Veluwe stelt dit jaar € 150.000,-. Het bedrag wordt verdeeld over de deelnemende verenigingen en stichtingen. Wij doen ook mee! Help ons en stem op ons! Iedere stem is geld waard.

STEMMEN
Inmiddels is de inschrijfperiode voor verenigingen en stichtingen gesloten. Stichting Present heeft zich ook aangemeld en hoopt op veel stemmen. Alleen leden die in het gebied van Noord West Veluwe wonen kunnen stemmen op Present Nunspeet. De stemperiode voor de leden start op 27 september en duurt t/m 11 oktober. Om te kunnen stemmen krijgen leden van de Rabobank een email of stemkaart via de post met daarop een stemcode.

Dus … STEM JE OOK VOOR STICHTING PRESENT NUNSPEET?