Rabo ClubSupport – Jij beslist mee!

12 oktober 2020

UPDATE

Dankzij jullie ondersteuning hebben wij €343,78 mogen ontvangen van Rabo ClubSupport. Dit gaat ingezet worden om drie gezinnen te ondersteunen bij een project. We komen regelmatig onvoorziene kosten tegen bij het uitvoeren van een project. Dankzij dit bedrag kunnen we net dat beetje meer bieden tijdens de uitvoering, en zo drie gezinnen nog beter van dienst zijn.

Hartelijk bedankt voor jullie steun en stemmen!

***************************************************************************************************************

Een stichting Present is zoveel meer dan een stichting. Het is een stichting waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.
Met Rabo ClubSupport bieden wij kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning aan clubs, stichtingen en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Help jij jouw stichting haar doel te behalen? Als lid bepaal jij namelijk welke club of stichting een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Wij doen dit jaar mee met Rabo ClubSupport! En u/jij kunt ons daarmee helpen.
Stichting Present hoopt zoveel mogelijk geld op te halen met deze actie, te besteden om meerdere projecten uit te voeren in Nunspeet en de kernen.

Support Stichting Present door te stemmen via Rabobank.nl/clubsupport of via de Rabo-app.
Dit kan van 5 oktober tot en met 24 oktober. Elke stem is geld waard.

Kunnen wij rekenen op die van u/jou? Kijk dan snel op Rabobank.nl/clubsupport.

Iedereen die klant is bij de Rabobank kan stemmen. Om te kunnen stemmen moet je een betaalrekening hebben en lid zijn van de Rabobank. Dat doe je door in te loggen in de app of op de Rabobank website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Per lid van de Rabobank kunnen er 5 stemmen gegeven worden, waarvan 3x op eenzelfde vereniging/ stichting.

Wat is ons doel?
Wij willen minimaal 3 gezinnen helpen die hulp nodig hebben. Bij het aanpakken van de slaapkamers, het onkruidvrij maken van tuinen of wellicht het herinrichten van de woonkamer. De gezinnen hebben onvoldoende financiële middelen, netwerk en/of gezondheid om het werk zelf uit te voeren.

Iedere stem is geld waard, u / jij stemt toch ook?