Gestemd voor Present

23 januari 2019

Tot en met 10 februari kon er op ons gestemd worden bij de actie ‘Help Nederland Vooruit’ van de ING. En ja, dankzij al die stemmen zijn we in de prijzen gevallen en hebben we een cheque van €3000,- ontvangen! Via deze link zie je onze naam vermeld staan, helemaal onderaan de lijst onder het kopje ‘Zwolle-Deventer’. Alle stemmers bedankt!

Wij geloven dat veel mensen zich best vrijwillig willen inzetten voor de samenleving. Het willen is niet altijd kunnen of doen. Aan de andere kant is er een groeiende groep die wel hulp kan gebruiken. Present is hierin de verbindende schakel. Present bewijst al 7 jaar dat deze brugfunctie haar op het lijf geschreven is. Wij kennen de hulpverleners, de sociale problemen en de vrijwilliger!
Met deze donatie willen wij het project “Mijn school is Present” gaan oppakken. Juist op school leren kinderen over hun toekomstige plek in de samenleving. Present begeleidt een school die zich vrijwillig wil inzetten voor kwetsbare mensen. Een hele praktische toepassing van Burgerschapsvorming, Persoonlijke Ontwikkeling, Sociale Integratie, Democratie en Meedoen in de Samenleving!