Acties

15 en 16 maart projectdagen

We zijn dit jaar opnieuw gevraagd door het Servicepunt Vrijwilligers of we voor hen de NL-doet dag willen organiseren. Dit gaat om vrijdag 15 maart, waar ruim 100 leerlingen van het Nuborgh-college vrijwilligerswerk zullen gaan doen in de gemeente Nunspeet.  Ze zullen op veel verschillende plekken ingezet worden en daar ervaring opdoen met wat vrijwilligerswerk met jezelf en met de ander doet.

Op zaterdag 16 maart willen graag een projectdag organiseren voor de vrijwilligers van Present Nunspeet. We hopen dat we deze dag veel enthousiaste vrijwilligers aan projecten kunnen koppelen, om zo voor meerdere mensen een verschil te kunnen maken.

Heb je vragen of wil je je opgeven voor die dag als vrijwilliger mail dan naar info@stichtingpresent.nl of stuur een app naar 06-40765566, onder vermelding van ‘Projectdag 16 maart’. Hierbij kan worden aangegeven of de voorkeur uitgaat naar de ochtend of de middag en een praktisch of een sociaal project. Naar aanleiding daarvan wordt gekeken welke mogelijkheden er zijn om de vrijwilliger bij een groep te plaatsen.