Partner van Present

Word partner van Present. Daarmee steun je de vele projecten die jaarlijks in Nunspeet worden georganiseerd voor een leefbare samenleving én je kunt zelf aan de slag. Want we bieden onze partners verschillende pakketten met leuke en unieke ervaringen voor het bedrijf en een zinnige bijdrage aan de samenleving.

Present biedt jouw bedrijf de mogelijkheid om zelf te kiezen welke vorm partnerschap het best bij jullie past. Hiervoor hebben we verschillende pakketten ontwikkeld.

Goud
€2.000,-  per jaar voor een periode van 3 jaar
Present Nunspeet wil graag zoveel mogelijk mensen helpen en zoveel mogelijk groepen kunnen inzetten op een professionele manier. Hiervoor hebben we geld nodig. Present Nunspeet is daarom gebaat bij Gouden Partners die structureel hun financiële medewerking verlenen. Een Gouden Partner steunt Present Nunspeet met een minimale bijdrage van €2000,- per jaar, gedurende een contractperiode van drie jaar. Hiermee maak je als bedrijf een groot verschil in mensenlevens in Nunspeet. Daarnaast ontvangt een Gouden Partner van Present Nunspeet de bevoegdheid voor de volgende faciliteiten:
*  Present Nunspeet organiseert 4 projecten per jaar voor medewerkers
*  Certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer
*  Vermelding van het logo op drukwerk
*  Vermelding van het logo op de website
*  Vermelding van het logo op andere publicaties, zoals nieuwsbrieven
*  Overige ideeën in onderling overleg

Zilver
€1.000,- per jaar voor een periode van 3 jaar
Een Zilveren Partner ondersteunt Present Nunspeet voor een bedrag van €1000,- per jaar, gedurende een contractperiode van drie jaar. Door middel van deze bijdrage maak je twee projecten mogelijk, die bij kwetsbare Nunspeters worden uitgevoerd. Zij krijgen een nieuwe start. Naast dat jouw bedrijf hierin een aandeel heeft gehad, ontvang je als Zilveren Partner de bevoegdheid voor de volgende faciliteiten:
*  Present organiseert twee projecten voor jouw medewerkers
*  Certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer
*  Vermelding op onze website en social media.

Brons

€300,-/€500,-  per jaar voor een periode van 1 jaar

Als Bronzen Partner steun je Present Nunspeet éénmalig met een bijdrage van €300,-  per jaar. Hiermee ondersteun je direct een project waarmee je een kwetsbare dorpsgenoot een nieuwe start geeft of een onvergetelijke dag. Als dank ontvang je het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer en mag je deelnemen aan de netwerkbijeenkomst met andere partners.
Voor €500,- per jaar kan het bronzen pakket worden uitgebreid met een project met eigen medewerkers.

Wil je partner worden? Neem dan contact met ons op.

Word Partner