Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Zodra er een urgente hulpvraag is of meerdere flexers beschikbaar zijn op eenzelfde datum, plannen we een project in.

Voorbeelden van projecten zijn:

• Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Vind jij klussen leuk? Of ben je echt een opgeruimd type? Dan vind je het vast ook fijn om anderen te helpen! Wij zorgen er graag voor dat jouw hulp terecht komt bij iemand die het nodig heeft.

Meld je aan via info@presentoegstgeest.nl

Zet je expertise in

Present Oegstgeest is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Kijk bij onze vacatures of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.