Meld je nu aan voor de Flexpool van Present Oegstgeest!

01-12-2016

Vind jij klussen leuk? Of ben je echt een opgeruimd type? Dan vind je het vast ook fijn om anderen te helpen! Wij zorgen er graag voor dat jouw hulp terecht komt bij iemand die het nodig heeft.

Bij Present komen hulpvragen terecht vanuit organisaties (zoals Sociaal Team Oegstgeest) die bij hun cliënt zien dat er een klus gedaan moet worden. Een klus waar de cliënt zelf onvoldoende geld, gezondheid en netwerk voor heeft om dit op te lossen.

Present bemiddelt tussen groepen vrijwilligers en de hulpvragen. Wij zorgen voor de afstemming, organisatie en de materialen. Dit doen wij met groepen die zich bij ons melden om een klus op te pakken.

Graag zouden wij daarnaast ook een Flexpool instellen. Een groep mensen (klussers, behangers, opruimers, schoonmakers, of gewoon omdat je graag helpt) die wij kunnen benaderen voor de klussen die we niet gedaan krijgen met de reguliere groepen. Wij prikken met de flexpool een datum en op die datum wordt de openstaande klus geklaard.

Spreekt dit je aan of wil je meer informatie? Meld je dan bij Present Oegstgeest, info@presentoegstgeest.nl