Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur!

Het werk van Present Oldebroek groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present Oldebroek u hard nodig! Wilt u onze stichting structureel ondersteunen?

Word Donateur

OldebroekCoronahulp

In verband met het coronavirus hebben wij tot onze grote spijt moeten besluiten om al onze reguliere projecten in ieder geval tot en met 8 februari 2021 te annuleren i.v.m de verlening van de lockdown. Wij als Present Oldebroek volgen vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM en het kabinet op. Omdat veel vrijwilligers met kwetsbare mensen in contact zijn, moeten we hierin onze verantwoordelijkheid nemen. Deze verantwoordelijkheid nemen we ook op ons: door een coördinerende rol te vervullen in het centrale meldpunt OldebroekCoronahulp.
Naar OldebroekCoronahulp

• Winterstop

21-12-2020

Present Oldebroek is gesloten t/m maandag 4 januari. Dinsdag 5 januari[...]