Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur!

Het werk van Present Oldebroek groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present Oldebroek u hard nodig! Wilt u onze stichting structureel ondersteunen?

Word Donateur

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

• Gevonden!

30-01-2019

Wij zijn erg blij dat er een opvolger voor de functie van coördinator is[...]
  • Zomerstop 2018

06-07-2018

Ook dit jaar gaat Present Oldebroek weer met Zomerstop. Het gaat om de[...]
  • Weer even een adempauze,...

03-07-2017

Ook dit jaar gaat Present Oldebroek weer met Zomerstop. Het gaat om de[...]
  • Zomerstop Stichting...

14-07-2016

Ook dit jaar gaat Present Oldebroek weer met Zomerstop. Het gaat om de[...]
MEER NIEUWS >>

Een prachtige bijdrage ontvingen wij vorige week van Lionsclub Elburg Oldebroek. Super bedankt! 😄 ... Lees meerSee Less

1 week ago

Stichting Present Oldebroek voelt zich geïnspireerd.
Stichting Present Oldebroek

Wat is de achtergrond van Stichting Present? Wat zijn onze waarden en wat is onze werkwijze?

Collega's Willeke en Antea waren gisteren op bezoek bij Present Nederland voor een training en zijn helemaal bijgespijkerd!

2 weeks ago

Collegas Willeke en Antea waren gisteren op bezoek bij Present Nederland voor een training en zijn helemaal bijgespijkerd!

Vanmiddag naar LocoFM geluisterd? Grote kans dat je onze coördinator Willeke hebt gehoord! 😃 Ze was te gast bij Kennis van Zaken om zich voor te stellen en meer te vertellen over de projecten die binnenkort op de agenda staan.

Gemist? Via deze link kun je het programma nog eens terugluisteren (even terugzoeken naar de aflevering van 17.00-18.00 uur) : bit.ly/2BMSx13

4 weeks ago

Gemist? Via deze link kun je het programma nog eens terugluisteren (even terugzoeken naar de aflevering van 17.00-18.00 uur) : https://bit.ly/2BMSx13Image attachment

December vorig jaar organiseerde Zorgverlening Het Baken een kerstactie en mochten medewerkers hun cadeaukaart doneren aan Stichting Present Elburg, Stichting Present Nunspeet en Stichting Present Oldebroek. Een prachtige actie met een mooi resultaat! 🎉

Gistermiddag mochten de coördinatoren de cheque in ontvangst nemen. We zijn enorm blij met deze bijdrage om ons nog beter in te kunnen zetten voor de mensen die onze hulp kunnen gebruiken.

1 month ago

Gevonden!

Wij zijn erg blij dat we jullie kunnen vertellen dat er een opvolger voor de functie van coördinator is gevonden: Willeke Pieters- Kroese uit Hattemerbroek gaat per februari officieel van start. Daarnaast zal Jantiene Koerhuis, Willeke tijdelijk ondersteunen bij de organisatie van projecten. Dit om de kwaliteit van de stichting tijdens de inwerkperiode te waarborgen.

Mirjam zal tot 4 maart verbonden blijven aan de stichting, zo kan zij Willeke goed inwerken en de nog lopende zaken afronden.

2 months ago

Gevonden!

Wij zijn erg blij dat we jullie kunnen vertellen dat er een opvolger voor de functie van coördinator is gevonden: Willeke Pieters- Kroese uit Hattemerbroek  gaat per februari officieel van start. Daarnaast zal Jantiene Koerhuis, Willeke tijdelijk ondersteunen bij de organisatie van projecten. Dit om de kwaliteit van de stichting tijdens de inwerkperiode te waarborgen.

Comment on Facebook

Gefeliciteerd met deze leuke baan !!

Ziet er goed uit. We hopen weer op een goede samenwerking.

Welkom in de Present familie! :)

Mooi nieuws! Gefeliciteerd collega's en Willeke veel succes!

+ View previous comments

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"