Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Actueel

We kunnen weer projecten draaien! We mogen met maximaal 2 vrijwilligers aan de slag! Heeft u een kleine hulpvraag? Meld u zich dan hier.

Wil je ons helpen anderen te helpen? Meld je dan nu hier aan als vrijwilliger!

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Stichting Present Oldebroek voelt zich dankbaar.
Stichting Present Oldebroek

Het zit erop! Vandaag bezorgden de leden van Rotary Club Oldebroek Elburg 200 pakketten in de gemeenten Elburg en Oldebroek. 'Je krijgt de tranen in je ogen. Je krijgt nu pas door hoe de hoog de nood eigenlijk is! Ontvangers zijn enorm blij met de pakketten en vinden het fijn hun verhaal te kunnen doen. De reacties zijn hartverwarmend.'

We kijken terug op een prachtig actieweekend. Met veel dank aan Rotary Club Oldebroek Elburg, lokale ondernemers en de vrijwilligers van Stichting Present Elburg en Stichting Present Oldebroek die zich vandaag hebben ingezet.

Locourant maakt er een mooie video van, die we graag met je delen: www.youtube.com/watch?v=6fh2jbnp8Jo
... Lees meerSee Less

4 months ago
Het zit erop! Vandaag bezorgden de leden van Rotary Club Oldebroek Elburg 200 pakketten in de gemeenten Elburg en Oldebroek. Je krijgt de tranen in je ogen. Je krijgt nu pas door hoe de hoog de nood eigenlijk is! Ontvangers zijn enorm blij met de pakketten en vinden het fijn hun verhaal te kunnen doen. De reacties zijn hartverwarmend.

Locourant maakt er een mooie video van, die we graag met je delen:  https://www.youtube.com/watch?v=6fh2jbnp8Jo
Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!"