Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Actueel

Door de uitbraak het coronavirus hebben wij tot onze grote spijt moeten besluiten om al onze reguliere projecten in ieder geval tot en met 15 maart 2021 te annuleren i.v.m. de verlenging van de lockdown.

OldebroekCoronahulp

Wij als Present Oldebroek volgen vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM en het kabinet op. Omdat veel vrijwilligers met kwetsbare mensen in contact zijn, moeten we hierin onze verantwoordelijkheid nemen. Deze verantwoordelijkheid nemen we ook op ons: door een rol te vervullen in het centrale meldpunt OldebroekCoronahulp.
Naar OldebroekCoronahulp