Kaartje tegen eenzaamheid

19 februari 2021

Deze week lanceert Oldebroek CoronaHulp een nieuwe actie: Kaartje tegen eenzaamheid. Met de opbrengt van onze speculaasactie zijn 1000 ansichtkaarten gedrukt. De bedoeling is dat deze kaart wordt voorzien van een persoonlijke boodschap en bezorgd wordt bij de mensen, woonachtig in de gemeente Oldebroek, die wel een leuk kaartje in deze vervelende tijd kunnen gebruiken.

Iedereen kan een kaartje bestellen en voorzien van een persoonlijke boodschap. Al deze kaartjes worden vervolgens persoonlijk én coronaproof bezorgd bij de ontvanger. Kan je de kaartjes niet zelf bezorgen bij de ontvanger? Laat het ons dan weten zodat we onze vrijwilligers op pad kunnen sturen om het kaartje langs te brengen.

Wil je ook een kaartje schrijven of misschien meerdere kaartjes ontvangen om te voorzien van een persoonlijk bericht? Meld je dan via info@presentoldebroek.nl. Ook vrijwilligers om de kaartjes te bezorgen zijn van harte welkom en kunnen zich melden via ons e-mailadres.

Meer informatie over Oldebroek CoronaHulp vind je hier.