Kennismaken met Wim Hamelink

29 oktober 2021

We zijn blij te kunnen melden dat Stichting Present Oldebroek een nieuwe penningmeester heeft. Hij stelt zich graag aan u voor:

“Hallo, mijn naam is Wim Hamelink. Ik woon aan de Mheneweg Zuid in Oldebroek. Deze zomer ben ik door de secretaris Ben Kanis gevraagd als penningmeester van Present Oldebroek. Ik ben opgegroeid in Zeeland, daar heb ik ook de opleiding HAVO en HEAO gevolgd. Ik ben toen gaan werken op een accountantskantoor en ben dat werk daarna de volgende 38 jaar ook blijven doen. En nog steeds actief. Door studie in de avonduren heb ik de benodigde kwalificaties verkregen. Sinds 2013 ben ik mededirecteur van Harke Administratie en Fiscaal Advies in Staphorst, een mooi kantoor met ruim 30 medewerkers.

Kortgeleden heb ik dus ja gezegd op de vraag van het bestuur van Present Oldebroek om penningmeester te worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet exact op de hoogte was wat de organisatie deed en hoe Present actief is binnen de Oldebroeker gemeente. Wel heel mooi om nu te zien hoe de organisatie heel actief is voor de minder bedeelden in onze leef- en woonomgeving. En dat met de inzet van vele vrijwilligers en één betaalde kracht. Ik hoop met mijn kennis en inzet hieraan ook een positieve bijdrage te kunnen leveren!

Wat verder wellicht interessant is om te vermelden dat ik al ruim 33 jaar getrouwd ben met Martha Hamelink, voor velen wellicht een bekend gezicht vanwege haar werkzaamheden die zij vanuit de Thuiszorg heeft verricht. Vader van drie inmiddels volwassen kinderen en sinds heel kort ook opa geworden van onze eerste kleinzoon.

Mocht u mij rechtstreeks willen benaderen kan dat via e-mail of telefonisch op 06-48462520.”