Stichting Present ontvangt klusmaterialen van Praxis Wezep

6 november 2019

Afgelopen week heeft Stichting Present Oldebroek een prachtige donatie in de vorm van diverse klusmaterialen mogen ontvangen van Praxis Wezep.

Eigenaar van Praxis Wezep Johan Wolff: “Present Oldebroek verricht goed werk voor de hulpbehoevende medemens in onze gemeente. Praxis Wezep levert hier graag een bijdrage aan in de vorm van deze donatie.”

Met de materialen kan Present Oldebroek aan de slag met behangen en het leggen van laminaat. Coördinator Flexteam Job Dam: “We zijn enorm dankbaar met deze prachtige donatie en waarderen de betrokkenheid van lokale ondernemers. Mede dankzij hen kunnen wij ons inzetten voor inwoners die onze hulp goed kunnen gebruiken.”

Flexteam

De hulp van het team is bedoeld voor inwoners uit de gemeente Oldebroek die zelf fysiek niet in staat zijn om de klus uit te voeren, een beperkt/geen netwerk hebben of niet over voldoende financiële middelen beschikken.