Wordt Donateur

Word donateur van Present Oldebroek!

Het werk van Present Oldebroek groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present Oldebroek u hard nodig! Wilt u onze stichting structureel ondersteunen?

Waarom donateur worden?

Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de locale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit en de kwaliteit van het werk te garanderen hebben wij een coördinator in dienst van 0,3 FTE. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij ook financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is krijgen we van de gemeente, bedrijven en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van donateurs hard nodig!

Wordt u donateur?

Steun het vrijwilligerswerk van Stichting Present Oldebroek met een maandelijkse of eenmalige gift. Een kleine donatie bestaat niet, want iedere gift maak het mogelijk om mensen in Oldebroek te helpen!