Power Packer wandelt met bewoners van de Zonnestraal

10-09-2018

Vrijdagmiddag 7 september. De laatste buien trekken weg en we kijken nog maar eens op de buienradar. Ja, dit zijn de laatste regendruppels. We kunnen met een gerust hart aan de wandel.

Vijf enthousiaste collega’s van Power packer gaan aan de wandel met bewoners van de Zonnestraal. Een groep van 9 dames zit met blijde gezichten te wachten. Wat heerlijk dat er weer lieve mensen zijn die een wandelingetje willen maken. Even naar buiten een frisse neus halen is niet altijd vanzelfsprekend. De wandeling gaat naar het Hulsbeek. Een mooie groene omgeving met goed begaanbare wegen.

We zijn nog geen stap buiten de deur of de sfeer zit er goed in. Hoe fijn is het dat er iemand achter je rolstoel loopt en de tijd heeft om gezellig een praatje met je aan te knopen. Op het Hulsbeek valt het menigeen op dat het er zo netjes en schoon uit ziet. We zien onder andere een deel van een trimbaan en een waterspeeltuin.

Halverwege de wandeling nemen we de tijd voor een glaasje fris en een heerlijk koek. We lopen verder langs de skateboardbaan. Een van de dames vindt het jammer dat er nu geen skater is. Leek haar toch geweldig om te zien.

Wanneer we weer terug zijn drinken we nog een kopje koffie en thee. Een ieder kijkt terug op een fijne middag. En zoals een van de collega’s van Power Packer zo mooi zei: “Dit is een win-win situatie; we hebben samen met de collega’s een gezellige middag en we hebben een groep bewoners van de Zonnestraal blij gemaakt.”