🥐☕ Samen ontbijten 🥐☕

06-10-2018

De Juniorkamer verwent bewoners van de Hunenborgh met een heerlijk ontbijt !

Vandaag, zaterdagochtend 6 oktober, worden 30 bewoners van de Hunenborgh verwend met een heerlijk ontbijt. Klaargemaakt door 10 leden van de Juniorkamer. De groep is verdeeld over 4 eetkamers. De tafels zijn feestelijk gedekt. De leden van de Juniorkamer hebben voor elke kamer een doos vol met lekkere broodjes, beleg, eitjes, melk en vruchtensap. De broodjes worden verdeeld over mooie schalen, de glazen en kopjes gevuld.

Samen aan tafel

Langzaam aan komen de bewoners aan tafel en laten zich heerlijk bedienen. Er wordt brood gesmeerd, eitjes gebakken. Ondertussen wordt er honderduit verteld. De bewoners vertellen over een gezamenlijk uitje van de afgelopen week. De leden van de Juniorkamer vertellen wat er voor hen die dag nog op het programma staat. Na een heerlijk ontbijt wordt er weer afgeruimd en neemt de groep afscheid van de bewoners van de Hunenborgh.

Zowel de bewoners van de Hunenborgh als de leden van de Juniorkamer vonden het een geweldige ervaring.
Een prachtig begin van de dag met waardevolle ontmoetingen.