Meedoen als sportclub, carnavalsvereniging of …….

Het kan zijn dat u deel uit maakt van bijvoorbeeld een sportclub, carnavalsvereniging, overheidsinstelling, kookclub, Rotary of pakweg een Twittergroep. Als jij met je sportteam, collega’s of vrienden een dagdeel zinvol vrijwilligerswerk in Oldenzaal wilt doen dan kan Present daarbij helpen! Jullie kunnen als vrijwilligers zelf een leuk project aandragen. Zit je bijvoorbeeld in een voetbalteam dan kan je in samenwerking met Present Oldenzaal een wedstrijd tegen mensen met een beperking organiseren. Maar ook met je kookclub kan je een heerlijke maaltijd creëeren voor bijvoorbeeld bewoners van een zorginstelling.

Present Oldenzaal en Noaberschap…

Present Oldenzaal zet zich in voor Oldenzaals noaberschap. We willen groepen zorgvuldig en aanstekelijk begeleiden en projecten zoeken die aansluiten bij de talenten van mensen die zich in willen zetten.  Groepen die projecten hebben gedaan komen terug met hun verhalen en steken daarmee andere groepen aan. Daarmee kan er binnen de Boeskoolstad een echte Noaberschapcultuur ontstaan waarbij het vanzelfsprekend wordt om naar buiten te kijken en oog te hebben voor wat kwetsbaar is.

Meld jullie aan of neem contact op voor een presentatie