Ondersteun Present Oldenzaal

Om onze projecten uit te kunnen voeren maken we gebruik van vrijwilligers, maar om alles te organiseren hebben wij ook professionals nodig. Als stichting zijn we volledig afhankelijk van subsidies en giften om ons werk te kunnen blijven doen. Present investeert in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. En daar hebben wij ook financiële ondersteuning voor nodig om de continuïteit én de kwaliteit van ons werk te garanderen.

_____________________________________________________________________
MVO Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.
Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om een aandeel in Present te nemen gaan we graag met u in overleg!

Stuur ons een bericht om een afspraak te plannen of klik hier voor een overzicht van onze partners.