Jaarverslag en Jaarrekening Present Nederland

Present Jaarverslag Verantwoorden Transparantie

Present verantwoord zich graag over wat haar is toevertrouwd. Ook dat is Present.

Verantwoording van wat ons is toevertrouwd

Present  vindt transparantie belangrijk. Bovendien worden we gefinancierd met enerzijds publiek geld en anderzijds met donaties. Daar leggen we graag verantwoording over af. Op deze pagina publiceren we daarom onze jaarverslag en de jaarrekening .  Ook tref je hier de edities van voorgaande jaren.  Klik op onderstaande links voor de PDF-bestanden.

Jaarrekening 2017

Het financieel overzicht van 2017 lees je in onze jaarrekening 2017
We hebben recent ons meerjarenplan voor de komende jaren opgesteld. Daarin staat de strategie en visie voor de komende tijd beschreven.

Jaarverslagen en jaarrekeningen over eerdere jaren vind je hier:

Present financieel ondersteunen

Wil je net als Present de strijd aangaan met armoede en eenzaamheid. Wellicht kun je ons dan financieel  ondersteunen? Lees hier meer over de mogelijkheden.

Lokale jaarverslagen

Wilt u weten hoe het ervoor staat bij de Present in uw woonplaats of regio? Kijk dan op website van de stichting Present bij u in de buurt.

Meer weten?

Heeft aanvullende vragen of opmerkingen ? Bijvoorbeeld over de financiële huishouding en verantwoording?  Neem dan gerust contact met ons op. We nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.