Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar.

Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Wil je meer weten over die impact?

Eenmalige gift
Dit kan eveneens via het formulier hiernaast, rechtstreeks via Ideal.

U kunt uw eenmalige gift ook overmaken naar  NL07RABO0320.223.604 (ten name van Stichting Present Parkstad)

Periodieke schenking
Het is ook mogelijk om een officiële periodieke gift te geven. Dit heeft voor u en voor ons voordelen. Voor u als gever is het bedrag namelijk volledig aftrekbaar van de belasting (zonder drempel) en uw structurele steun biedt ons meer financiële continuïteit. U dient dan voor minimaal 5 jaar, jaarlijks, eenzelfde bedrag te schenken en dit moet worden vastgelegd in een onderlinge overeenkomst. Lees meer….

Als dit wat voor u is, neemt u dan contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat de formaliteiten in orde komen.

Door ons te steunen met jouw gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Present Parkstad is geregistreerd als ANBI, dus je gift is aftrekbaar bij de belasting.

ANBI staat voor: Algemeen Nut Beogende Instelling.

Hier vind u onze pagina die informatie geeft over onze ANBI status.