De zomerpakketten actie van Present Parkstad

15 juni 2020

Gun elk kind iets extra’s in de vakantie!

Doe mee met onze actie: ‘Zomerpakketten’.

De zomer is een heerlijke tijd met vakanties, leuke uitjes naar de dierentuin of het pretpark, ijsjes eten met z’n allen, van de glijbaan in het zwembad en ga zo maar door.

Maar wat doe je als gezin als er geen geld is om deze dingen te doen? Wat betekent het voor een kind als er weinig kan….

De zomer kan heel lang duren als de mensen om je heen wèl op vakantie gaan en wèl  leuke dingen ondernemen.

Stichting Present Parkstad organiseert de zomerpakkettenactie, samen met basisscholen,  om de zomer voor een aantal van deze gezinnen een beetje zonniger te maken. Help ons daarbij!

De pakketten worden samengesteld door vrijwilligers en komen terecht bij gezinnen die in samenwerking met basisscholen gekozen zijn.

Inhoud pakketten
Het pakket wordt samengesteld door mensen of groepen die zich los aanmelden om een pakket te vullen. Daarnaast zijn er ook bedrijven die goederen willen sponsoren. U ontvangt van Present een tas waar al wat inzit.

De inhoud? Per pakket wordt gekeken naar wat wenselijk/mogelijk is voor de samenstellers en ontvangers: alles gaat in goede afstemming tussen de samenstellers, stichting Present en de mensen van de basisscholen.

Doe mee!