Present Award Show

Present Awards

Aanbod stimuleren begint met… talent waarderen

Present gelooft in een samenleving waarin mensen meer naar elkaar omzien. Niet omdat ze moeten, maar omdat ze willen. Een positieve drive. Die ontstaat niet zomaar en zeker niet als we mensen vertellen wat ze niet kunnen of hoeveel fouten ze maken. Zo diep als Present overtuigd is dat het aanbod leidend is (wat kun je wel) zo diep overtuigd zijn we van positieve bevestiging. Elkaars talenten benoemen, vieren en waarderen. Want  een spotlight voor de een is een inspiratie voor de ander. Daarom presenteert Present dit jaar: De Present Award Show.

Present Award show

Wees niet bescheiden maar inspireer anderen! Doe mee en/of geen ander op voor een Present Award

Hoe het er precies uitziet verklappen we nog niet maar een ding is zeker: Het gaat om waardering voor  jouw verhaal,  jouw talent en jouw toewijding.

• Dus heb je een prachtige ontmoeting mogen organiseren, aarzel niet om jezelf op te geven voor de moeder aller awards:

Bruggenbouwer award

• Maak je impactvolle stappen met  een specifieke doelgroep zoals ondernemers, scholen, vluchtelingen etc? dien jouw stichting in voor de

Doelgroep award

• Heb je een sublieme communicatie tool bedacht of veel succes gehad met een social media post? Nomineer jezelf als

Mister / Miss Communicatie award

• Ben je de afgelopen tijd goed geholpen door een collega stichting? waardoor je het weer even zag zitten of voor vergissingen gespaard werd? nomineer hen voor de

De Grote Zus award

• Natuurlijk veel te waarderen valt er ook veel te lachen! Heeft jouw stichting een historische blooper wil begaan. Nomineer jezelf voor de

A(k)ward

• Last but not least mag bij een innovatieve club als Present een award voor innovatie niet ontbreken. Heb jij de verbetering voor de huidige Presentformule? Win een mooi bedrag, ga voor de

Innovatie award

Aanmelding voor de Presentdagen

Nog niet aangemeld, aarzel dan niet langer:

Ja, ik meld me meteen aan voor de Presentdagen!

Terug naar homepage Presentdagen