Present Besturendag 28 november 2020

Zaterdag 28 november 2020 | 10.00-12.15 uur | Digitaal | Gratis toegankelijk
Na eerdere succesvolle edities nodigen we jou als bestuurder van harte uit voor de vijfde Present Besturendag op zaterdag 28 november. Deze dag ziet er wat anders uit dan andere jaren, omdat we vanwege de coronamaatregelen kiezen voor een digitaal programma. Je kunt vanuit huis dus deelnemen! Het programma is interactief en ook wat korter dan andere jaren. Tijdens deze ochtend gaan we in op de kracht en uitdagingen van Present in coronatijd, de samenwerking in de franchiseformule en de plannen voor 2021. Er is ruimte om bij te praten met je medebestuurders in kleine groepjes. De Presentraad is een onderdeel van het programma

Aan het eind van de ochtend ben je bijgepraat over ontwikkelingen binnen Present en geïnspireerd om Present lokaal te versterken. Voor een verdere verdieping op bepaalde onderwerpen verwijzen we graag naar aparte online leersessies voor bestuursleden de komende tijd.

Deelname aan de Present Besturendag is gratis. Aanmelden is wel nodig, zodat we je de juiste link voor deelname kunnen sturen. Geef je uiterlijk 19 november op via het digitale aanmeldformulier. Dan zorgen wij dat je tijdig de juiste informatie hebt om deel te nemen. We zien je graag samen

met je medebestuurders op 28 november!

10.00 uur Welkom en opening
door directeur Pieter Cnossen en voorzitter Erik Dannenberg
10.10 uur Present in coronatijd – tafelgesprek
Tafelgesprek met lokale inbreng over uitdagingen en kansen voor Present ten tijde van corona
10.30 uur Present in coronatijd – uitwisseling in groep
In kleine groepjes wordt doorgesproken over hoe het gaat met Present in deze bijzondere tijd
en is er ruimte voor ontmoeting en uitwisseling.
10.50 uur Pauze
11.00 uur Presentraad 11.45 uur Samenwerken aan een krachtig Present
Landelijk en lokaal werken we samen aan een krachtig Present. Hoe doen we dat het meest optimaal?
Hoe kunnen we elkaar het beste versterken?
12.15 uur Einde