Presentvrijdag

Voor veel coördinatoren de meest inspirerende dag van het jaar: de eerste Presentdag! Dit jaar zijn de Presentdagen wat later zodat iedereen weer goed opgestart is na de kerstvakantie. We beginnen het congres op vrijdag 7 februari (early birds kunnen zelfs al op donderdagavond 6 februari inchecken).

Dé dag om je collega’s uit het hele land te ontmoeten. Volg de workshops (van jouw keuze). Praat door over echte Present thema’s. Klets gezellig bij tot in de late uurtjes in het Zonheuvel grandcafé. Kortom: ontspannen, ontmoeten, ontdekken. En… omdat we kunnen blijven slapen hoef je niet op de tijd te letten. Ben je dit jaar gestart als coördinator of loop je al een tijdje mee? Advies van al je collega’s: maak ruimte in je agenda want het levert iedereen wat op!

Enne we leerden één les van afgelopen jaar… Het programma heeft meer lucht en ruimte voor ontmoeting en ontspanning.

Donderdag 6 februari
19:00-21:00 uur | Incheck early birds
21:00 uur | Bijkletsen bij de open haard

Vrijdag 7 februari
09.00 uur | Ontvangst met koffie en thee
09.30 uur | Opening
10:00 uur | Spreker Rick Pastoor
11.30 uur | Werksessies
12:30 uur | Lunch en wandeling
13:45 uur  | Plenair en vitaal programma
14:15 uur | Praktijkcarrousels
15:45 uur | Intervisiesessies
17:00 uur | Time to relax
18:15 uur | Diner
20:15 uur | Avondshow met uitreiking awards
en bijdrage Karim Landoulsi
21.15 uur | Borrel bij de haard

Het programma van de praktijkcarrousel en intervisiesessies volgen binnenkort.

Meer informatie en kosten voor overnachting

• De Presentvrijdag is bedoeld voor alle vaste medewerkers van lokale stichtingen Present. Deelname kost € 45,- per persoon.
  • De Presentzaterdag is gratis en bedoeld voor alle vrijwilligers, bestuursleden, betaalde krachten en andere geïnteresseerden.
  • De kosten voor overnachting zijn € 55,- per persoon per nacht voor een kamer alleen.

Annuleren

Het is niet mogelijk om kosteloos te annuleren. Een bedrag van 10 euro betaal je altijd.​ ​Bij annulering binnen twee maanden voor de start van de Presentdagen betaal je 50%.​ Bij annulering binnen één maand voor de start van de Presentdagen betaal je 100%.

zonheuvel present

Beide Presentdagen vinden plaats op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn. Hier vind je meer informatie over de route. Heb je een vraag waarop je het antwoord nog niet hebt kunnen vinden? Kijk dan even bij de veelgestelde vragen.

Ja, ik meld mij aan!

Terug naar homepage Presentdagen