Presentzaterdag

De Presentdag op zaterdag 8 februari 2020 is hét moment in het jaar dat medewerkers, bestuursleden, vrijwilligers en Present fans uit het hele land elkaar ontmoeten. De Present zaterdag staat garant voor een sterk inhoudelijk en inspirerend programma met veel ruimte voor ontmoeting. Speciaal voor bestuurders kunnen we o.a. rekenen op de medewerking van onderzoeker Bert Roor en VWS programmamanager “een tegen eenzaamheid”:

Het thema is dit jaar is ontspannen, ontmoeten, ontdekken! Dit thema krijgt inhoud in de verschillende onderdelen van de dag. Aan het eind van de dag ken je nieuwe best practises van andere stichtingen en ben je op de hoogte van de ontwikkelingen in en rondom het Present netwerk.

Met zoveel enthousiaste Presenters op één locatie kan het niet uitblijven dat je geïnformeerd én geïnspireerd weer naar huis vertrekt.

• 09:00 uur | Ochtendgebed
  • 09.30 uur | Ontvangst met koffie en thee
  • 10.00 uur | Plenaire start met Erik Dannenberg, Pieter Cnossen en Bert Roor
  • 11.00 uur  | Koffiebreak
  • 11.30 uur | Seminarronde 1
  • 12.30 uur | Lunch
  • 13.30 uur | Seminarronde 2
  • 14:30 uur | Koffiebreak
  • 15:00 uur | Plenair gedeelte met uitreiking van de bokaal aan de Bruggenbouwer van het jaar
  • 16.00 uur | Afsluiting en borrel

Deelsessies

Het programma van de deelsessies is bekend. Klik hier naar de pagina met de deelsessies en de mogelijkheid om je daarvoor aan te melden.

Praktische informatie

De Presentdagen vinden plaats op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn. Hier vind je meer informatie over de route.

Ja, ik meld mij aan!

Terug naar homepage Presentdagen