Present zaterdag

De Presentdag op zaterdag 19 januari 2019 is hét moment in het jaar dat medewerkers, bestuursleden, vrijwilligers en Present fans uit het hele land elkaar ontmoeten. De Present zaterdag staat garant voor een sterk inhoudelijk en inspirerend programma met veel ruimte voor ontmoeting.

Het thema is dit jaar 100% Present! Dit thema krijgt inhoud in de verschillende onderdelen van de dag. Aan het eind van de dag ken je nieuwe best practises van andere stichtingen en ben je op de hoogte van de ontwikkelingen in en rondom het Present netwerk. En we hebben natuurlijk weer een uitsmijter! Dit jaar is dat de grote SCANshow. We verklappen nog niets maar dat het gaat bijdragen aan de teamspirit en samenwerking van zowel het lokale Present team als het lokale bestuur is nu al zekerheidje!

Met zoveel enthousiaste Presenters op één locatie kan het niet uitblijven dat je geïnformeerd én geïnspireerd weer naar huis vertrekt.

Hello goodbye

Daarnaast maken we van de gelegenheid gebruik om afscheid te nemen van Tiemen. Ook heten we de nieuwe directeur van Present Nederland welkom met elkaar.

• 09:00 uur | Ochtendgebed
  • 09.30 uur | Inloop
  • 10.00 uur | Plenaire start met Erik Dannenberg
  • 10.15 uur  | Verrassingsact
  • 10.30 uur | Koffiebreak
  • 11.00 uur | Seminarronde 1
  • 12.00 uur | Lunch
  • 13.00 uur | Seminarronde 2
  • 14:00 uur | Koffiebreak
  • 14:30 uur | Grote uitsmijter:de SCAN show
  • 16:15 uur | Afscheid Tiemen/ Welkom….stokje overdragen
  • 16.45 uur | Hapje & drankje

Seminars

Ook dit jaar hebben we weer een sterk palet weten samen te stellen zodat er voor ieder Presentmedewerker en bestuurder wat bij zit. Of je ervaren bent of niet, de seminars zijn zo samengesteld dat er voor iedereen wat bij zit. Klik hier voor het programma en geef je snel op want vol is vol.

Praktische informatie

De Presentdagen vinden plaats op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn. Hier vind je meer informatie over de route. Heb je een vraag waarop je het antwoord nog niet hebt kunnen vinden? Kijk dan even bij de veelgestelde vragen.

Ja, ik meld me aan

Terug naar homepage Presentdagen