Present zaterdag

De Presentdag op zaterdag 8 februari 2020 is hét moment in het jaar dat medewerkers, bestuursleden, vrijwilligers en Present fans uit het hele land elkaar ontmoeten. De Present zaterdag staat garant voor een sterk inhoudelijk en inspirerend programma met veel ruimte voor ontmoeting.

Het thema is dit jaar is ontspannen, ontmoeten, ontdekken! Dit thema krijgt inhoud in de verschillende onderdelen van de dag. Aan het eind van de dag ken je nieuwe best practises van andere stichtingen en ben je op de hoogte van de ontwikkelingen in en rondom het Present netwerk.

Met zoveel enthousiaste Presenters op één locatie kan het niet uitblijven dat je geïnformeerd én geïnspireerd weer naar huis vertrekt.

• 09:00 uur | Ochtendgebed
  • 09.30 uur | Ontvangst met koffie en thee
  • 10.00 uur | Plenaire start met Erik Dannenberg, Pieter Cnossen en Bert Roor
  • 11.00 uur  | Koffiebreak
  • 11.30 uur | Seminarronde 1
  • 12.30 uur | Lunch
  • 13.30 uur | Seminarronde 2
  • 14:30 uur | Koffiebreak
  • 15:00 uur | Plenair gedeelte met uitreiking van de bokaal aan de Bruggenbouwer van het jaar
  • 16.00 uur | Afsluiting en borrel

Seminars

Ook dit jaar hebben we weer een sterk palet weten samen te stellen zodat er voor ieder Presentmedewerker en bestuurder wat bij zit. Of je ervaren bent of niet, de seminars zijn zo samengesteld dat er voor iedereen wat bij zit. Je hoeft je nog niet aan te melden. In een later stadium komen wij hier op terug.

Praktische informatie

De Presentdagen vinden plaats op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn. Hier vind je meer informatie over de route. Heb je een vraag waarop je het antwoord nog niet hebt kunnen vinden? Kijk dan even bij de veelgestelde vragen.

Ja, ik meld mij aan!

Terug naar homepage Presentdagen