Present (zater)dag 2

De Presentdag op zaterdag 19 januari 2019 is hét moment in het jaar dat medewerkers, bestuursleden, vrijwilligers en Present fans uit het hele land elkaar ontmoeten. De Presentdag staat garant voor een sterk inhoudelijk en inspirerend programma en veel ruimte voor ontmoeting.

Het thema is dit jaar 100 procent Present! Dit thema krijgt inhoud in de verschillende onderdelen van de dag. Aan het eind van de dag ken je nieuwe best practises van andere stichtingen en ben je op de hoogte van de ontwikkelingen in en rondom het Present netwerk. En we natuurlijk weer een uitsmijter! Met zoveel enthousiaste Presenters op één locatie kan het niet uitblijven dat je geïnspireerd weer naar huis vertrekt.

Hello goodbye

Daarnaast maken we van de gelegenheid gebruik om Tiemen uit te zwaaien naar 12 jaar trouwe dienst en de nieuwe directeur welkom te heten in onze Present family!

• 09:00 uur | Ochtendgebed (optioneel)
  • 09.30 uur | Inloop
  • 10.00 uur | Plenaire start met Erik Dannenberg
  • 10.15 uur |  Verassingsact
  • 10.30 uur | Seminarronde 1
  • 12.00 uur | Lunch
  • 13.00 uur | Seminarronde 2
  • 14:00 uur | Koffiebreak
  • 14;15 uur| Grote uitsmijter
  • 15:30  uur | Koffie
  • 15:45 uur | Afscheid Tiemen/ Welkom….
  • 16.15 uur | Hapje & drankje

Seminars

• inhoud volgt

Praktische informatie

De Presentdagen vinden plaats op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn. Hier vind je meer informatie over de route. Heb je een vraag waarop je het antwoord nog niet hebt kunnen vinden? Kijk dan even bij de veelgestelde vragen.

Ja, ik meld me aan

Terug naar homepage Presentdagen