Present Liveshow 2021

Welkom bij het leukste feestje van het jaar:-)

Ben jij ook wel toe aan een leuk feestje vol ontmoetingen met collega’s? Wij nemen vrijdag 2 juli van 19:00 – 22:00 uur alvast een online voorproefje door middel van een livestream en hopen jullie volgend jaar weer live te zien bij de Presentdagen! Het belooft een spetterende en afwisselende Liveshow te worden voor elk wat wils! Van inspirerende sprekers, cabaret, workshops tot Pubquiz en veel best practices om inspiratie op te doen. Kortom: hier wil je bij zijn!

Het thema is dit jaar ‘Samen Sterk’. Vorig jaar hebben we vaak tegen elkaar gezegd dat het niet goed is dat de mens alleen is. De gedachte dat we elkaar aanvullen en versterken gaat daar op door. Dat ontdekken mensen als ze via Present een project doen. Ontmoeting en gelijkwaardigheid staan daarbij centraal. Tijdens de liveshow ontdekken we de kracht van samen. Want om de Present beweging te bouwen hebben we elkaar nodig!

Het wordt een onvergetelijke avond dus meld je samen met je coördinatoren, groepenbegeleiders, bestuursleden, trainees of vaste vrijwilligers van Present hieronder aan voor de livestream op vrijdag 2 juli.

Meld je hier aan!

Persoonlijke uitnodiging namens Pieter Cnossen!

• Verrassende opening
  • Tijd voor ontmoeting en uitwisseling => breakout rooms
  • Interview Lucas Meijs => vrijwilligerswerk in de toekomst
  • Spreker Erik Dannenberg
  • Best practises => van de lokale stichtingen
  • TimZingt => cabaret en muziek
  • Workshops => 3 opties om uit te kiezen
  • Bruggenbouwer Award van het jaar 2021!
  • Blooper Award => op wie stem jij?
  • Pubquiz

3 inspiratiesessies naar keuze

Tijdens de liveshow op 2 juli hebben we onder andere 3 inspiratiesessies ingepland. Eén van de drie kun je volgen tijdens de liveshow, de andere twee op een later tijdstip. Je kunt op de avond kiezen uit het volgen van een sessie over:

1) Present en bedrijven
2) Present en kerken
3) Pitchen en presenteren

Tijdens de sessie krijg je in de vorm en snelheid van een Tedtalk tips en tricks aangereikt over het onderwerp.

Zijn jullie de Bruggenbouwer van het jaar 2021? Meld je aan en maak nu kans op de Award!

Ook dit jaar is de Bruggenbouwer-Award present bij de Present Liveshow. We gaan zoveel mogelijk mooie en inspirerende verhalen en projecten delen tijdens de Liveshow. Dus doe mee en grote kans dat jouw filmpje gedeeld gaat worden!

Het is onze core business: een brug te slaan tussen mensen, zodat ze elkaar echt ontmoeten. Uit die ontmoetingen komen prachtige verhalen voort. Deze verhalen moeten verteld worden want dat inspireert anderen en daarom is er de jaarlijkse verkiezing ‘Bruggenbouwer van het jaar’.

Doe jij mee met de Bruggenbouwer Award 2021? Lees deze voorwaarden goed door Meld je dan aan voor 4 juni via dit formulier.

Heb je vragen? Dan kun je bij Adrianne Rook terecht via 0611249097 of via adrianne.rook@presentnederland.nl

“De Bruggenbouwer Award is erkenning voor een project met veel impact en erkenning voor jouw werk!”

De genomineerden voor de titel ‘Bruggenbouwer van het jaar’ waren Present Veenendaal, Present Ede en Present Amersfoort. Het ontroerende verhaal van Henriëtte de Man over Jaap die geraakt werd tijdens het projectbezoek en nu blijvend omziet naar oma en kleindochter kon rekenen op de meeste stemmen. Present Veenendaal mocht zich Bruggenbouwer van het jaar 2020 noemen. Henriëtte vertelt in het filmpje waarom jij ook mee zou moeten doen. Dus wacht niet langer en meld je hier aan!

Deel jouw hilarische blooper met ons!

We weten allemaal nog wel wie de winnaar van vorig jaar was: Elsje Goudzwaard (Present Zwolle)! Zij won de prijs voor de ‘blooper van het jaar’ nadat ze iedereen schaterend onder de stoelen gekregen had met haar verhaal over ‘de deur’! Wat hebben we gelachen! Wanneer je nu wat grappigs mee hebt gemaakt, weet je dat het niet voor niks hoeft te zijn want je mag het delen tijdens de Present Liveshow! Vertel in een filmpje jouw verhaal en stuur het via dit formulier!

Samen kijken!

Kijk de Liveshow samen met je collega’s. Hang de slingers op, wat zoutjes erbij en je Presentfeestje kan beginnen! Zorg dat je interactief mee kunt doen met je telefoon en dat jullie in beeld zijn d.m.v. een camera.

Spoiler alert: Ontvang een goodiebag!

Meld je zo snel mogelijk aan als je weet of je online kunt aanhaken bij de livestream en ontvang per post een leuke goodiebag voor tijdens de Liveshow. Dan weten wij hoeveel Presenters er mee doen en kunnen we de juiste voorbereidingen treffen!