Presentdagen 2019 – 100% Present:

ontmoeting | inspiratie | kennis | food | sharing | fun

Dit zijn de belangrijkste ingrediënten van de Presentdagen 2019. Ze vinden ook dit jaar plaats op Landgoed Zonheuvel in Doorn.

Uiteraard heb jij deze dagen als eerste genoteerd in je nieuwe jaar agenda 😉  Mocht dat nog niet het geval zijn: in 2019 staan ze gepland op vrijdag 18 en zaterdag 19 januari! Dit jaarlijkse event is inmiddels berucht en beroemd binnen de Present Community. En iedereen weet: voor een beetje Presenter een musthave!

Het vrijdag programma is speciaal ingericht voor de vaste medewerkers van lokale stichtingen. Want daar beleef je niet alleen een gezellig uitje met je collega’s ook de workshops en het gezellige avondprogramma zijn helemaal op maat gemaakt voor de dagelijkse praktijk van Present .

Ook de zaterdag is met verdiepende workshops, het afscheid van Tiemen en de hilarische Scanshow meer dan de moeite waard.  Hier zijn ook de bestuurders en Present supporters welkom: bestuursleden, vrijwilligers, relaties en andere belangstellenden.

100% Present

Dit jaar staat in teken van de unieke Present ‘formule’ die al 15 jaar lang zijn waarde bewijst. Onder het motto 100% Present bevragen we elkaar, de formule en de gebruikte methodes op hun “Present DNA’. Wat maakt ons uniek?  en hoe maken we ons klaar voor de toekomst? Wat is nu 100 Present!?

Kortom de Presentdagen 2019 beloven weer een inspirerende start voor het nieuwe jaar te geven dus we hebben maar 1 advies: Mis het niet!

Om je geheugen op te frissen kun je hier nog even meeswingen met de terugblik van vorig jaar.

Meer over zaterdag                Meer over vrijdag                Meteen aanmelden

Presentdagen een garantie voor ontmoeting en inspiratie

Presentdagen niet te missenPresentdagen een heerlijk dagje uit!