Presentdagen 2019 – 100% Present:

ontmoeting | inspiratie | kennis | food | sharing | fun

Dit zijn de belangrijkste ingrediënten van de Presentdagen 2019. Ze vinden ook dit jaar plaats op Landgoed Zonheuvel in Doorn. Uiteraard heb jij deze dagen als eerste genoteerd in je nieuwe jaar agenda. 😉 Mocht dat nog niet het geval zijn: ze staan gepland op vrijdag 18 en zaterdag 19 januari! Dit jaarlijkse event is inmiddels berucht en beroemd binnen de Present Community. En iedereen weet: voor een beetje Presenter een musthave!

Het programma van vrijdag is speciaal ingericht voor de vaste medewerkers van lokale stichtingen. Want daar beleef je niet alleen een gezellig uitje met je collega’s, ook de workshops en het  avondprogramma zijn helemaal op maat gemaakt voor de dagelijkse praktijk van Present.

Ook de zaterdag is met verdiepende workshops, het afscheid van Tiemen en de hilarische SCAN -show (natuurlijk met Rob Zigter) meer dan de moeite waard. Deze dag zijn ook de bestuurders, relaties en andere Present supporters uitgenodigd.

100% Present

Dit jaar staat in teken van de unieke Presentformule die al 15 jaar lang zijn waarde bewijst. Onder het motto 100% Present bevragen we elkaar, de formule en de gebruikte methodes op hun ‘Present DNA’. Wat maakt ons uniek? En hoe maken we ons klaar voor de toekomst? Wat is 100% Present!?
Kortom… De Presentdagen 2019 beloven weer een inspirerende start voor het nieuwe jaar te worden dus we hebben maar één advies: mis het niet!

Om je geheugen op te frissen kun je hier nog even meeswingen met de terugblik van vorig jaar.

NB: Er is op dit moment een storing met het aanmeldformulier waardoor de prijzen van vorig jaar worden gecommuniceerd. Wij gaan echter voor dit jaar wel uit van deze prijzen en hopen deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Mensen die zich al hebben aangemeld ontvangen binnenkort een mail hierover.

Meer over zaterdag                Meer over vrijdag                Meteen aanmelden

Presentdagen een garantie voor ontmoeting en inspiratie

Presentdagen niet te missenPresentdagen een heerlijk dagje uit!