Houd-vol-pakket XL

Stichting Present Ridderkerk viert haar lustrumjaar met een mooie actie om kwetsbare Ridderkerkers een hart onder de riem te steken. De afgelopen vijf jaar hebben we ruim 3.000 Ridderkerkers in eenzaamheid en armoede mogen helpenHet jaar 2021 willen we goed beginnen. toch ook?

Op Blue Mondayde meest depressieve dag van het jaardelen wij Houd-vol-pakketten XL uitU kunt hieraan meewerken door één of meerdere pakketten te bestellen. Zo maakt u verschil voor kwetsbare Ridderkerkers en steunt u het werk van Stichting Present Ridderkerk. De pakketten zullen naar adressen gaan waar vrijwilligers zich via Present de afgelopen 5 jaar hebben ingezet

De kosten van één pakket bedraagt 100 euro. Daarmee geeft u een Houd-vol-pakket XL aan 1 adres in Ridderkerk. Dit gaat naar bewoners in armoede, eenzaamheid en/ of slechte gezondheid. Tevens ondersteunt u het werk van Stichting Present Ridderkerk. Stichting Present Ridderkerk heeft het ANBI keurmerk, waardoor u gift aftrekbaar is bij de belasting.

Hoeveel mensen wilt u blij maken met een pakket?

Aanmelding "Geef een Houd-vol-pakket XL"

Met uw steun maakt u iemand op Blue Monday blij met een Houd-vol-pakket XL!
  • Indien factuur gewenst is, graag adres voor factuur invullen.
  • Prijs: € 100,00 Aantal: