Aanmelding gezin zomerpakket

Beste hulpverlener,

Mooi dat je een gezin wilt aanmelden voor een zomerpakket!

We vragen je om het aanmeldformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen met de gegevens van de kinderen (jongen/meisje en leeftijd) en tips mee te geven aan de groep waar ze aan kunnen denken (weet je bijvoorbeeld wat de moeder of vader voor hobby’s heeft? Of wat de kinderen graag doen aan spelletjes?)
Hoe meer details hoe beter, dan kan het ook echt een pakket op maat worden! Doordat je geen herleidbare informatie invult is het AVG-proof.
Na 1 juni word er i.p. eenmalig (indien alle info compleet is) contact gelegd om het adres van het gezin door te geven.

Goed contact is belangrijk
Goed contact tussen jouw cliënt en de samenstellers (bij het langs brengen) is wel echt een meerwaarde. De vrijwilligers stellen hun privétijd en eigen geld beschikbaar voor jouw cliënt. Zowel voor jouw cliënt kan het positief zijn te ervaren dat er mensen zijn die zomaar iets geven en voor de vrijwilligers kan het goed zijn om te ervaren wat er in Ridderkerk speelt aan armoede etc. Hierdoor kijken ze mogelijk met andere ogen naar hun omgeving en worden ze gestimuleerd om zich (meer) in te zetten voor mensen die hiermee geholpen zijn.

Concreet:

• Aanmelden door jou als hulpverlener kan tot uiterlijk 1 juni 2019.
  • LET OP: het is bedoeld voor gezinnen met minimaal 1 kind in de leeftijd 0 tot 16 jaar
  • Het is mogelijk dat er teveel gezinnen zijn en dat we misschien niet elk aangemeld gezin een pakket kunnen laten geven. Beloof jouw cliënten dus nog niets! Anders kan het een teleurstelling zijn.
  • Na 1 juni geven we zo spoedig mogelijk aan welke gezinnen inderdaad een pakket gaan ontvangen
  • Na 1 juni gaan de samenstellers aan de slag en zullen begin juli bij de gezinnen langs gaan om het pakket te brengen.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op!

Aanmelden Gezin Zomerpakket

Begeleid jij een gezin die heel de zomer thuis is en niet op vakantie kan? Meldt deze aan voor een leuk zomerpakket die gemaakt en gebracht wordt door vrijwilligers van Present.
  • Waar je goed bereikbaar op bent
  • Bijv. welke werkdagen?
  • Alleen de voornaam mag ook in het kader van privacy
  • Dan weten wij in welke wijk het gezin woont
  • Naam
    Vermeld moeder en/of vader en alle thuis(in)wonende kinderen tot 16 jaar, allemaal apart in onderstaande invulmogelijkheden. Vermeld of het een jongen/meisje betreft (naam hoeft niet) en welke leeftijd het kind heeft. Dit helpt de groep om het pakket zo goed mogelijk op het gezin af te stemmen.
  • Vul hier details in die de samenstellers helpen een pakket op maat te maken (hobby's gezinsleden, favoriete bezigheden, of een concreet verlanglijstje etc.)
  • Ik ben me als hulpverlener ervan bewust dat ik in mei/juni te bereiken moet zijn voor Present (voor evt. vragen en om afspraken te maken over het langs brengen van het pakket bij het gezin dat ik opgeef)