Met wie ben jij Present?

Omzien naar elkaar. Samen Present zijn in je omgeving. Dat kan met iedereen. Met een groep collega’s, als gezin of vanuit je sportclub of kerk. Vanuit elk verband kun je een project doen. Eenvoudig vrijwilligerswerk voor een dag of dagdeel. Je geeft zelf aan wat je kunt doen en wanneer. Jouw kennis en kunde matchen we met een hulpzoeker. We werken daarin nauw samen met professionele hulpverleners. Je doet dus via Present iets wat bij jou past en nuttig is voor een ander.

Samen komen we verder

Graag sluiten we goed aan bij jouw aanbod. Sommige soorten groepen helpers zien we vaker terug. Daarom ontwikkelden we daarvoor een speciaal aanbod.

Lees meer over wat Present Ridderkerk biedt aan jouw groep.
Kijk wat jij kunt doen als bedrijf, gezin, kerk, studentenvereniging, school, of via een ander netwerk.

Check als jongere ook eens de Present Xperience.

Wil jij wat voor anderen betekenen?

Benieuwd wat jij kan betekenen voor anderen via Present? Meld je aan, dan nemen wij contact met je op om je voorkeuren te bespreken. We staan je ook graag te woord als je vragen hebt.