Zomerpakkettenactie

13-05-2019

Help je mee?

De zomer is een heerlijke tijd met vakanties, leuke uitjes naar de dierentuin of het pretpark, ijsjes eten met z’n allen, van de glijbaan in het zwembad en ga zo maar door. Maar wat doe je als gezin als er geen geld is om deze dingen te doen? De zomer kan heel lang duren als de mensen om je heen wèl op vakantie gaan en wèl dit soort leuke dingen ondernemen. Stichting Present Ridderkerk organiseert deze zomer voor de tweede keer de zomerpakkettenactie om de zomer voor een aantal van deze gezinnen een beetje zonniger te maken. De pakketten worden samengesteld door vrijwilligers en komen terecht bij cliënten van maatschappelijke organisaties.

Hoe werkt het?
– Je kunt als groep/ echtpaar/ gezin een pakket samenstellen met een waarde van € 25,- tot € 50,-. Laat je gerust sponsoren!
– Aanmelden kan tot 1 juni as. via

Aanmelding "Geef een zomerpakket"

Maak een zomerpakket voor gezinnen die deze zomer vanwege hun financiële situatie niet op vakantie kunnen.
  • Om een goede match te maken vragen we wat soort groep je bent? Gezin, collega's, groep uit kerk enz. Wel/geen kinderen en welke leeftijd?
  • We doen ons best om dit voor jullie te regelen, maar het lukt helaas niet altijd

– Bij de inhoud van de zomerpakketten kan je denken aan: bonnen voor ijsjes, zonnebrand, kaartjes voor het zwembad, zomerspeelgoed etc. Wees creatief!
· Een paar leden van de groep/je gezin brengen het pakket persoonlijk, op afspraak, langs bij het ontvangende gezin begin juli. Het staat je vrij om het gezin, naast het geven van het pakket, ook te ontmoeten tijdens een kopje koffie/ thee of er zelfs op uit te trekken met elkaar.

Nog vragen? Stel ze gerust!
Jolanda Haan (T: 06-13153510)
Jojanne van Duinen (T: 06-13023094)
E: info@presentridderkerk.nl