Onze ambassadeurs

We zijn ontzettend blij met mensen die zich als ambassadeur aan onze Stichting hebben verbonden! Zij ondersteunen de doelstelling van Present en dragen de organisatie en de activiteiten een warm hart toe. Onze ambassadeurs verbinden hun naam aan Present en zo creëren zij draagvlak in onze lokale samenleving. In 2017 deden zij als vrijwilliger actief mee aan een project. Samen met eenzame ouderen hebben zij een gezellige middag beleefd. Wij zijn er trots op dat deze enthousiaste mensen betrokken willen zijn bij Present. Met inzet van groepen vrijwilligers kunnen we met elkaar Ridderkerk nog een stukje mooier maken!

Ambassadeurs van Present:

• Harriëtte Mesland, Mesland Consultancy, Eigenaar Hofstede de Paradijshoeve
  • Heleen van den Berg,  Voormalig wethouder Ridderkerk, Programmamanager gemeente Rotterdam, Lid Raad van Toezicht Welzijn Ridderkerk en Karaat
  • Jos de Vos, Management Consultant bij Jos de Vos Advies, Voorzitter KCR Korfbal Combinatie Ridderkerk
  • Martijn Eeuwijk, Directeur Máximacollege Ridderkerk
  • Alfred van den Bosch, directeur bestuurder Woonvisie
  • Anny Attema, Burgemeester van de gemeente Ridderkerk
  • Matthé van Tour, Directievoorzitter Rabobank Ridderkerk Midden IJsselmonde

Zij vervullen vanuit hun functie een belangrijke rol voor Present Ridderkerk en treden naar buiten als ‘comité van aanbeveling’. Zij kunnen in hun eigen netwerk het werk van Present bekend maken en promoten. De voortgang van ons werk is mede afhankelijk van een trouwe medelevende achterban. Ambassadeurs kunnen fungeren als de ogen, oren en mond van de stichting. Zij kunnen in de omgeving mogelijkheden signaleren om te verbinden in de plaatselijke samenleving.