Steun ons

Donateur worden

Via Present zien mensen naar elkaar om. Dat kan op vele manieren. Door via Present vrijwilligerswerk te doen in je eigen buurt. Maar ook door een gift. Je kunt zelfs overwegen om donateur te worden. Eenmalig of vaker doneren of Present Ridderkerk opnemen in je testament? Alle giften zijn welkom!

Samen blijven omzien

Graag zijn we van blijvende waarde. Samen zijn we Present in Ridderkerk. Vind je het belangrijk dat we blijven omzien naar kwetsbare mensen? Steun ons dan ook financieel. Draag bij aan een samenleving waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om elkaar te helpen.

Laat een gift na

Laat je idealen voortleven. Je inzetten voor een betere wereld kan ook voortduren na je overlijden. Nalaten aan Present betekent dat mensen naar elkaar kunnen blijven omzien. Dat anderen Present blijven in je buurt, zorgen voor de medemens. Je geld komt zo goed terecht.

Neem Present op in je testament

Overweeg je om ook aan Stichting Present Ridderkerk na te laten? Dat kan via het opstellen van een testament. Een testament is een door een notaris vastgelegde ‘laatste wens’. Daarin regel je wie welk deel van je bezit of vermogen erft. Een testament kan later altijd aangepast, mochten je situatie of voorkeuren wijzigen.
Photo by Scott Graham

Sponsor van Present

Je kunt rechtstreeks een (eenmalige) gift overmaken op ons IBAN nummer via: NL38 RABO 0301274193 o.v.v. Eenmalige gift Present en je e-mailadres.

Stichting Present is geregistreerd als ANBI, dus je gift is aftrekbaar bij de belasting.