Verhalen

Heerlijk dagje Efteling

Even onbezorgd, zonder je ouders op pad in een pretpark. Welke tiener wil dat nou niet? Maar ja, als er thuis weinig is om van te leven, dan zit dat er voor veel kinderen niet in. Daar wilden een aantal enthousiaste vrijwilligers iets aan doen. Met een groep van 11 vrijwilligers en bijna 70 tieners, waarvan de ouders afhankelijk zijn van de Food Company, gingen we in een grote dubbeldekker op pad. Dat dat best wat kost is duidelijk; deze dag is onder andere mogelijk gemaakt door de opbrengst van de kerstballenactie door de organisatoren van de Schaatsbaan. Na een dag vol prachtig weer, sprookjes en avontuur keerden de tieners met een grote glimlach terug naar Ridderkerk. Alleen maar enthousiasme die dag, zeker ook door de groep vrijwilligers die deze tieners een hele geslaagde dag hebben bezorgd. Wil jij ook iets betekenen voor een ander, laat het ons weten. Dan kijken wij welke klus goed bij jullie past!