Ik ben hulpverlener

aanmelden van hulpvraag

Hulpvraag van je cliënt aanmelden

Kun je een groep vrijwilligers gebruiken voor jouw project? Heeft jouw cliënt net dat beetje extra aandacht en zorg nodig? Wil je een dag of dagdeel een groep mensen plaatsen bij je cliënt? Als professioneel zorgverlener kun je dan een hulpvraag melden bij Present.

Voorwaarden

Present koppelt graag een groep helpers aan jouw project. Voorwaarden daarvoor zijn dat je cliënt:
  • Financiën, netwerk en/of gezondheid mist om het werk zelf uit te voeren.
  • Bereid is om op de projectdag (actief als het kan) aanwezig te zijn.
  • Openstaat voor een ontmoeting met de helpers.

Vertrekpunt is aanbod

Het aanbod van de vrijwilligers is het vertrekpunt voor Present. De groep kiest zelf een datum en ook welk project ze wil doen. Present werft niet actief de vrijwilligers na een ingediende hulpvraag. Als er op hetzelfde moment een groep met een passend aanbod is, voldoen we direct aan de hulpvraag. Anders brengen we de ingediende hulpvraag pas onder de aandacht als er zich nieuwe groepen melden met een passend aanbod.

Aanmeldformulier

In het aanmeldformulier geef je als hulpverlener aan wat je zoekt. Vul deze hier in voor:

Contact

Benieuwd wat vrijwilligers via Present Ridderkerk voor jouw cliënt kunnen betekenen?
Neem gerust contact met ons op.