Zet je in via Present

met jouw talenten

Heb jij bepaalde talenten die je graag inzet via Present? Wij denken in mogelijkheden en kunnen vast een match maken met iemand die jouw talenten goed kan gebruiken. Dat kan voor een afgebakende periode, maar ook voor een dag of dagdeel.

Veel is mogelijk

• Sollicitatietraining voor werkzoekenden
  • Nederlandse taal lessen voor statushouders
  • Creatieve workshop voor kinderen uit de buurt
  • Muzikaal concert voor eenzame ouderen

Jouw talent niet via maar voor Present

Om de ontmoetingen via Present te realiseren hebben we mensen in de organisatie nodig. Ben je een organisatie talent? Vind je het leuk iets met social media te doen? Of ben je echt een mensen-mens? Word ook onderdeel van de Present beweging.

We zijn op zoek naar jou:
  • fotograaf
  • vormgever
  • relatiebeheerder
  • administratief medewerker
  • projectbegeleider
  • fondsenwerver
  • bestuurslid
  • groepenbegeleider

Helpen als groep

Ben je met meerdere mensen? Wil je samen iets doen via Present Ridderkerk? Dat kan. Ontdek hoeveel plezier en voldoening het geeft om samen met je vrienden, familie, kerk of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Stel een ander centraal en leer elkaar op een nieuwe manier kennen.

Present helpt graag bij het vinden van een kort vrijwilligersproject. Jullie kennis en kunde koppelen we aan mensen die het nodig hebben. Kortom, een project dat betekenis heeft voor een ander en tegelijk goed bij jullie past.

Eerst wat meer weten?

Bekijk één van de pagina’ s onder Met wie ben jij Present?

Helpen als individu

Zoek je een zinvolle tijdsbesteding en ben je alleen? Help je graag anderen een handje? Present biedt je twee mogelijkheden: meedoen met een flexgroep of meedoen door jouw expertise in te zetten voor Present.

In de flexgroep

Samen met anderen voer je 1x per maand een vrijwilligersproject uit, zoals bijvoorbeeld:
  • Sociale projecten. Denk aan: koken voor dak- en thuislozen, de organisatie van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen.
  • Praktische projecten. Denk aan: helpen verhuizen, opknappen, het schoonmaken van een woning of het onderhouden van een tuin.

Met jouw expertise

Present Ridderkerk zoekt regelmatig mensen die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of vast. Wij hebben interesse als je ons kunt ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorwerk, relatiebeheer of logistiek. Jouw bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Wil jij je inzetten?

Herken je jouw talent in een van de bovenstaande voorbeelden? Fijn! Neem vooral contact met ons op. Maar ook als je iets anders te bieden hebt, schroom niet en bel ons. Wie weet kun jij iets moois betekenen in Ridderkerk