Zet je in via Present

Sociale activiteit

Om via Present wat te betekenen voor de ander, hoef je niet per se twee rechterhanden te hebben. Integendeel. Vrijwilligerswerk via Present is niet alleen praktisch. Niet iedereen houdt tenslotte van opruimen, schilderen of klussen. Er zijn veel mensen die eenzaam zijn en jouw bezoek en aandacht waarderen. Daarom kun je bijvoorbeeld een dag(deel) muziek maken, samen knutselen of gewoon theedrinken met iemand en luisteren.

Aanwezig zijn

Er zijn. Present zijn. Dat is belangrijk. Het betekent dus niet altijd rennen en vliegen of in de weer zijn. Je organiseert bijvoorbeeld een crea middag met eenzame ouderen die het heerlijk vinden om iets te doen, maar daarvoor netwerk en materiaal missen. Via Present ga je er met iemand op uit. Bijvoorbeeld naar het dierenpark met een jongen in een rolstoel die door geldgebrek nooit meer ergens komt.

Hoe dan?!

We maken het zo eenvoudig mogelijk.  Wij kijken naar je wensen, zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Present helpt je helpen.

Het helpt

Wat je ook doet, het helpt altijd. Wandelen, koken en samen eten of spelletjes doen? Het maakt niet uit wat je doet. Als die ander zich gezien voelt, is een dag al meer dan geslaagd. Je inzetten via Present is altijd zinvol. En ook nog eens gezellig.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.