Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Team Present Rotterdam

Meld je hulpvraag

Help Wanted

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Huilen om een bakje kipfilet...

Heb je dat ook weleens, dat iets blijft hangen? Dat je er de rest van de dag nog aan denkt, en er misschien ‘s nachts over ligt te dromen? Voorpret voor een toffe vakantie of het bericht dat je aangenomen bent bij het tofste bedrijf. Maar soms zijn het ook juist de moeilijke dingen die rond blijven zingen in je hoofd.

Als Presenter kom ik best vaak in situaties waarin mensen zich van hun meest kwetsbare kant laten zien. Ieder gezin heeft zo z’n uitdagingen, maar als je afhankelijk bent van hulp van onbekende vrijwilligers, gaat daar vaak een complex verhaal achter schuil. Zo ook afgelopen maanden, waarin ik welkom was in het huis van Rachel, moeder van vier kinderen. Rachel zelf is een eenvoudige vrouw die als een leeuwin vecht om haar kinderen thuis te kunnen blijven opvoeden.

Als ik daar binnenstap, overvalt het donker me. Letterlijk, want er....

lees verder: www.stichtingpresent.nl/rotterdam/nieuws/huilen-om-een-bakje-kipfilet/

#vanhuisnaarhuis #meldjeaan #minimaal2pers #vrijwilligerswerk #gezinnen #armoedebestrijden #Rotterdam #present

Huilen om een bakje kipfilet...

Als ik daar binnenstap, overvalt het donker me. Letterlijk, want er....

... Lee meerSee Less

4 days ago

Load more

Hulpverlener: "Dit was echt het zetje wat mevrouw nodig had! Ze houdt nu zelf haar huisje netjes en durft weer mensen thuis uit te nodigen!"