Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Flexpool

Meld je hulpvraag

Help Wanted

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

We gaan er weer voor! Samen je zomer delen, hoe mooi is dat idee? Niet iedere Rotterdammer kan een leuke zomer realiseren; door armoede, of door gebrek aan gezondheid en/of andere problematieken. Daarom willen wij jou helpen om te helpen! Stel een mooie zomerse tas samen voor een gezin dat het niet zo breed heeft. Doe mee en meld je aan via onze website - link in bio. ... Lee meerSee Less

23 hours ago

Comment on Facebook

Wij helpen ook weer graag om mensen te werven om de zomertassen te vullen. Zetten jullie de vraag op ons platform?

Load more

Hulpverlener: "Dit was echt het zetje wat mevrouw nodig had! Ze houdt nu zelf haar huisje netjes en durft weer mensen thuis uit te nodigen!"