OIO💗OUD

010 Houdt van Oud !

Samenleven is omkijken naar elkaar en laten merken dat je aandacht hebt voor een ander. Sommige Rotterdammers hebben helaas het idee niet echt mee te tellen. Door hun leeftijd en vaak gezondheidsproblemen is eenzaamheid bij oudere alleenstaande Rotterdammers een probleem. Nu meer dan ooit.

Present heeft een mooi project bedacht om meer verbondenheid te creëren. Jij kunt hier een belangrijke rol in spelen! Hoe? In een periode van drie maanden heb je minimaal 4 keer contact met dezelfde oudere. Dit kan je invullen op de manier die bij jou en de ander past. Denk bijvoorbeeld aan het schrijven van een brief of kaart, een bezoekje aan de deur met een bos bloemen of een telefoontje. Wij helpen je de eerste maanden op weg. Één keer per maand zullen wij je via een ‘challenge’ uitdagen om iets extra te doen: bijvoorbeeld samen wandelen of een online spelletje (afhankelijk van de mogelijkheden en wensen). Wedden dat het voor jou ook verrassend leuk zal zijn om een Rotterdammer met veel levenservaring beter te leren kennen?

Wij helpen je graag op weg en maken een mooie match. Je kunt hier aangeven wat jouw motivatie is om aan deze actie mee te doen. Zo kunnen wij je koppelen aan iemand die bij jou past.

OIO💗OUD

Meld je aan en ontdek wie jouw nieuwe oude maatje wordt !

*Om aan dit project mee te kunnen doen is het belangrijk om een VOG aan te vragen, de kosten hiervoor kun je bij ons declareren.