Als bedrijf

MVO Partnerschap met Present biedt u als bedrijf een manier om van grote betekenis te zijn in Rotterdam. Hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Daardoor krijgen uw medewerkers de unieke kans om kwetsbare Rotterdammers daadwerkelijk vooruit te helpen. Tegelijk werk je tijdens een project op een andere manier met elkaar samen, en leer je elkaar weer anders kennen. Een fantastische manier om teambuilding vorm te geven! Hierin is het ook mogelijk om onder leiding van een coach uw team onder de loep te nemen en gericht te werken aan teamopbouw. Voor meer informatie over deze coaching rondom en tijdens een Present-project, kunt u contact met ons opnemen.

Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten. Daarnaast is het belastingtechnisch aantrekkelijk om een stichting financieel te steunen. Wij hebben de ANBI-status, waardoor u geen belasting hoeft af te dragen over uw gift aan Present.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om op die manier een aandeel in Present te nemen, gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we dan graag met u.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.