Jong Present

Jong Present, de Maatschappelijke Diensttijd van Present, biedt jou een unieke mogelijkheid om je horizon en werkervaring te verbreden.  Hier leer jezelf uit te dagen op het gebied van projectmanagement, armoedebestrijding en maatschappelijke hulpverlening. In een speciaal op maat gemaakt traineeship (incl. cursussen) bouw je in korte tijd aan waardevolle werkervaring.  Deze ervaring misstaat niet op je CV. Ook bouw je aan je professionele netwerk met veel waardevolle contacten en leer je meer over je eigen kwaliteiten. Gedurende 3-6 maanden (fulltime of parttime) kun je je bewijzen in een verzorgd trainee programma op maat, waarin je werkt vanuit je kracht en we samen werken aan je ontwikkeling.

Dus, heb jij altijd al eens bij Present Rotterdam willen rondsnuffelen? Wij geven je graag een kijkje in de keuken. Wil jij heel praktisch meebouwen aan onze mooie stad? Wij weten wel hoe je dat kunt doen! Hieronder vind je een aantal vacatures, en natuurlijk zijn we ook heel benieuwd naar jouw eigen ideeën erbij! Laat van je horen! Collega Cora is bereikbaar via cora@presentrotterdam.nl of d’r een appje: 06-17007091.

Chef kantoor – kom jij ons nieuwe kantoor inrichten?

Grafisch vormgever – kom jij ons helpen met de vormgeving van bijvoorbeeld ons jaarverslag?

Management Assistent – word jij onze duizendpoot aan wie we al onze vragen kunnen stellen?

Marketing & PR – kom jij ons helpen het verhaal van Present nog beter te vertellen?

Groepenbegeleider – word jij de onmisbare schakel in de vrijwilligersprojecten?