Meedoen als…

Wil je als groep elkaar beter leren kennen of ben je op zoek naar een gezellige invulling van je maandagavond die je normaal in de soos doorbrengt? Denken jullie als bedrijf na over maatschappelijke betrokkenheid op de stad Rotterdam? En vind je het daarbij mooi meegenomen om ook nog iets te betekenen voor een ander? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Vrijwilligerswerk via Present: zinvol én effectief op jouw manier

VGSR; Laurensplein 13Het begint allemaal bij wat de groep vrijwilligers aanbiedt. Jullie agenda, wensen en mogelijkheden staan centraal. Jullie bepalen een datum waarop je aan de slag wilt en geven aan wat je leuk lijkt om te doen. Wij hebben contact met allerlei maatschappelijke organisaties wat ervoor zorgt dat we een passende hulpvraag bij jullie aanbod kunnen vinden. Jullie aanbod en de hulpvraag koppelen we aan elkaar, en op die manier bereiken we de meest kwetsbare groepen van de Rotterdamse samenleving. Daarmee hebben jullie een toffe dag, en is je inzet ook nog zinvol en effectief.

Doe ook mee!

Om goed aan te sluiten bij jullie aanbod als groep lees je hier meer over een aantal groepen die zich regelmatig inzetten via Present. Of ben je al overtuigd en doe je mee? Laat het ons weten!