Meedoen als ander netwerk

Lions Rotterdam; Flexus Jeugdplein (2)Het kan zijn dat u deel uit maakt van bijvoorbeeld een scoutingclub, overheidsinstelling, fietsvereniging, reïntegratiebedrijf, Rotary of pakweg een Twittergroep. Als dit netwerk de blik naar buiten wil richten en van betekenis wil zijn voor Rotterdam, dan kan Present daarbij helpen!

Een beweging op gang brengen…

Present wil groepen zorgvuldig en aanstekelijk begeleiden en projecten zoeken die aansluiten bij de talenten van mensen die zich in willen zetten. Groepen die projecten hebben gedaan, komen terug met hun verhalen en steken daarmee andere groepen aan. Daardoor kan er binnen een gemeenschap steeds meer een cultuur ontstaan waarbij het vanzelfsprekend is om naar buiten te kijken en oog te hebben voor wat kwetsbaar is. Zulke gemeenschappen zijn oefenplaatsen voor burgerschapsvorming en krachtbronnen van de samenleving.

Kijk eens bij Projecten in beeld of dit jullie aanspreekt, en laat ons weten of we iets voor jullie kunnen doen.