Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Rotterdam de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de Rotterdamse samenleving. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

JansenStichting Present Rotterdam organiseert regelmatig groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de complete organisatie voor onze rekening is.

Het hele jaar door aan de slag

Ook bieden wij de mogelijkheid om door het jaar heen aan de slag te zijn. Zo kunt u verschillende projecten meemaken en allerlei verschillende kanten van Rotterdam zien. Daarnaast kan het praktisch zijn dat de collega’s niet allemaal op dezelfde dag van kantoor weg zijn, maar op verschillende momenten in het jaar. Bij Projecten in beeld vindt u voorbeelden van hoe een projectdag eruit kan zien.

Investering

Wij werken voor kwetsbare groepen die zelf weinig tot niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Graag gaan we in gesprek over de mogelijkheden en maken we een offerte voor u. Om alvast een richtprijs te geven:  €60,- euro per persoon. Projectkosten zijn in overleg.  Neem gerust contact met ons op om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen.

Specifieke expertise of middelen

Naast groepen vrijwilligers zijn we ook altijd op zoek naar mogelijkheden om specifieke expertise van mensen te gebruiken. We denken hierbij bijvoorbeeld aan grafische vormgeving, ICT en training en opleiding. De klussen die vrijwilligersgroepen uitvoeren, zijn bij mensen thuis die met zeer weinig middelen moeten rondkomen. Het aanschaffen van bijvoorbeeld klusmateriaal is voor hen een grote opgave. Daarom zoeken we ook bewust naar bedrijven die middelen als verf, laminaat, gereedschap of een aanhanger ter beschikking willen stellen.

Kunt u hierin iets betekenen? Wij horen het graag!