Meedoen als studentenvereniging

P1000294Met je studentenvereniging, jaarclub of vriendengroep aan de slag? Jij hebt de kans om deze stad nog mooier te maken dan ze al is! Dat is enorm leuk en gezellig doordat je het met een groep vrienden of studiegenoten doet. Daarnaast; hoe vaak krijg je de mogelijkheid om echt het verschil te maken? Present helpt je daar graag bij.

Present organiseert en begeleidt

Meedoen met een vrijwilligersproject kan met een groep vanaf 3 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die sociaal geïsoleerd zijn, leven in armoede of kampen met fysieke en geestelijke problemen zoals ziekte, ouderdom of beperking.

Bij Projecten in beeld vind je de projecten die we organiseren. Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Geen kosten

Deelname aan een vrijwilligersproject is voor studenten in principe kosteloos. Eventueel verzoeken we jullie om een kleine bijdrage te doen voor bijvoorbeeld de inkoop van materialen.

Ook vrijwilligerswerk doen met jouw studentengroep? Laat het ons weten!