Corona en wat jij kunt doen!

16-03-2020

Corona! We hebben er allemaal mee te maken. Vraag jij je af wat jij kunt doen voor een ander in Rotterdam? Ja? Wij ook!

De nieuwe maatregelen raken vooral de meest kwetsbaren in de stad; ouderen, mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank, mensen met een klein netwerk.

Samen met Stichting Anders, wijkbewoners, kerken en andere organisaties, kijken wij hoe we elkaar kunnen blijven zien in de stad.

Ben je hulpverlener, werk je in de zorg en zie je dat jouw cliënten getroffen worden door de maatregelen? Dan horen we dat graag! Heb je goede ideeën om in Rotterdam de helpende hand te bieden (zonder daadwerkelijk handen te schudden natuurlijk)? Laat het ons weten via ons contactformulier.

Wil jij helpen?

Wil jij de komende drie weken helpen? Vul dan hieronder je gegevens in. Wij nemen contact met je op met een plan hoe jij je in kunt zetten. Heb jij zelf een tof idee, laat het ons weten op info@presentrotterdam.nl. Misschien kunnen we het samen voor elkaar krijgen!

Met het invullen van dit formulier ga je akkoord met het gebruiken van jouw persoonlijke gegevens voor hulp in de komende weken. We houden je via e-mail op de hoogte en benaderen je wanneer jouw hulp nodig is. Na deze periode ben je van harte welkom om betrokken te blijven bij Present Rotterdam, maar zullen we je niet meer actief benaderen.