Zet je in via Present

Sociale activiteit

Met een sociale activiteit brengen jullie gezelligheid, levendigheid en vrolijkheid bij mensen die dit ontzettend waarderen. Er zijn veel mensen in eenzaamheid. Hierbij kunnen jullie denken aan een heerlijke wandeling, creatieve activiteiten, koken voor of muziek maken met Rotterdammers die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Aanwezig zijn

Als groep ben je aanwezig in de stad. Je bent Present bij de Rotterdammer.  Door jullie aanwezigheid krijgen mensen meer aandacht en is er meer mogelijk.  Er zijn heel veel verschillende mogelijkheden om met elkaar te ondernemen.

Hoe dan?!

We maken het zo eenvoudig mogelijk.  Wij kijken naar je wensen, zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Present helpt je helpen.

Het helpt

Wat je ook doet, het helpt altijd. Wandelen, koken, samen eten of een spelletjes doen? Het maakt niet uit wat je doet. Als die ander zich gezien voelt, is een dag al meer dan geslaagd. Je inzetten via Present is waardevol.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.