Geef een Decemberpakket cadeau voor mensen op armoedegrens

Na de hartverwarmende reacties van voorgaande jaren organiseert Present Smallingerland opnieuw het Decemberpakket voor mensen rondom de armoedegrens.  Het gaat om een pakket met non-food artikelen zoals bijvoorbeeld wasmiddel, tandpasta, afwasblokjes en luiers en artikelen voor persoonlijke hygiëne. We doen dit, zoals gebruikelijk, in samenwerking met hulpverleners zodat je ook weet wat er nodig is.

Je kunt het pakket met je gezin, een groep vrienden/collega’s/kerkleden of alleen samenstellen. We hebben aan de hulpverleners doorgegeven dat een pakket een waarde heeft van tussen de € 25,- en de € 50,-. Natuurlijk ben je vrij om er een gezellig pakket van te maken door de doos te versieren of e.e.a. leuk in te pakken.

Hoe werkt het:

• Vul onderstaand formulier z.s.m. in maar uiterlijk maandag 11 november; Hoe eerder je je aanmeld, des eerder jullie gekoppeld worden.
  • Na aanmelding worden jullie aan een specifiek gezin/persoon gekoppeld;
  • Jullie ontvangen informatie over het gezin of persoon en informatie over welke non-food artikelen het gezin zoal gebruikt;
  • Ook ontvangen jullie dan tips voor het samenstellen en het langs brengen etc.
  • Jullie kunnen het pakket tussen 6 en 21 december langs brengen bij de hulpverlener of de bewoner (dit na overleg met de hulpverlener).

anbiIn plaats van zelf mee te doen, kunt u deze actie ook steunen door een eenmalige gift over te maken naar Present Smallingerland. Elk bedrag is welkom.