Jubileum: 10 jaar Present Smallingerland

Challenge-ball voor bedrijfsleven in Smallingerland

Er vindt een heuse uitdaging plaats met een reusachtige bal, waarmee ondernemers de kans krijgen om hun MVO ambities waar te maken.
Ondernemers dit is je kans…

In het jubileumjaar brengt Present Smallingerland een beweging op gang bij bedrijven: ondernemers dagen elkaar uit op het gebied van maatschappelijk betrokken ondernemen door in actie te komen via Present Smallingerland. Dit wordt zichtbaar doordat Present een reusachtige challenge-ball rolt naar alle bedrijven die meedoen. De ondernemers schrijven hun bedrijfsnaam op de bal als teken van deelname.

Present Smallingerland begeleidt en faciliteert de inzet van de groepen en koppelt deze aan hulpvragers die aangemeld zijn door maatschappelijke organisaties. Zo weten we zeker dat de hulp op de juiste plek terecht komt. Bedrijven geven een datum, de namen en de vaardigheden door van de werknemers die zich inzetten, Present faciliteert vervolgens de inzet van de werknemers i.s.m. hulpverleners in Drachten e.o.

Present Smallingerland maakt kosten voor de organisatie van de projecten, daarom vragen we van deelnemende bedrijven een bedrag van  60 euro per ingezette werknemer of kies ervoor als bedrijf om partner te worden van Present Smallingerland.

“Met elkaar maken we Smallingerland een beetje mooier…”

Heeft u interesse om deel te nemen aan deze actie? Neem contact op met Present Smallingerland.