Geef een decemberpakket cadeau

31-10-2017

NIEUW: HET DECEMBERPAKKET

Geef met je gezin, team, collega’s of kerkgroep een decemberpakket cadeau aan mensen die leven rond de armoedegrens. Voor hen is zo’n pakket een aangename verrassing en het laat zien dat er aan hen gedacht wordt! Het gaat om een pakket met non-food artikelen zoals bijvoorbeeld wasmiddel, tandpasta, persoonlijke verzorging en luiers. Deze producten leggen vaak een groot beslag op de (december)uitgaven en worden meestal niet voorzien via bijvoorbeeld de Voedselbank of kerstpakkettenactie.

We doen dit, zoals gebruikelijk, in samenwerking met hulpverleners, zij weten waar en wat er nodig is. Omdat er inmiddels voldoende acties rondom Sinterklaas georganiseerd worden, hebben we dit jaar voor een Decemberpakket gekozen.

Aanmelden is niet meer nodig, er zijn voldoende groepen die een pakket willen verzorgen. Zo maken we met elkaar bijna 40 gezinnen/huishoudens in Drachten blij met een Decemberpakket.

Kijk voor meer informatie op: https://stichtingpresent.nl/smallingerland/decemberpakket/